Munchen

Junius elejen majd’ egy heten Munchenben toltottunk. Szombaton utaztunk le, talalkoztunk Gyulaekkal.

Eleg suru lett ez a par nap, szombaton utaztunk le, vasarnap ejszaka felrepultem Osloba. Itt a gep kb. 40 percet kesett, emiatt elment az utolso repteri vonat is. Ezert felkeretszkedtem egy buszra, ami elvitt egy Lillestrømhoz kozeli benzinkuthoz, ahonnan hivtam egy taxit (kb. 10 perces kor volt, mert a diszpecsernek nem volt eleg, hogy hat a Shell kut, deli irany, Skedsmokorset, E6, hanem mindenaron utcacimet akart, amit meg a kutas sem tudott), ami ropke 800 koronaert haza is vitt. Itt vizet csereltem az akvariumban, aztan aludtam nehany orat. Reggel fel kilencre mentem nyelvvizsgazni, haromra vegeztem (kozben tobb, mint negy orat uresjaratban vartam). Utana hazamentem nehany orara es irany ujra a repter. Hetfo ejszaka ertem vissza a hotelbe.

Kedden elmentunk Gyulaval, Erikkel es Arminnal megnezni a Deutsche Muzeum kozlekedesi kiallitasat. Sajnos, kulonosen a speyeri es a sinsheimi muzeumok utan ez eleg szegenyes volt, sokkal tobbre szamitottam.

A vasuti kiallitas is gyenge volt, a harmadik csarnok pedig teljesen le volt zarva.DSC01941
Masnap kimentunk a gyerekekkel az allatkertbe, mert eppen jegesmedve bocsokat lehet nezni. Cukik voltak, aztan a jatszoteren voltunk a gyerekekkel. Az Isar egeszen kicsi folyo, inkabb hegyipatak jellege van, viszont az allatkertnel nagyon jol jon. A vize folyamatosan atmossa a vizes elohelyeket, az allatkertbe bevezeto hidrol pedig egeszen tisztesseges meretu marnaszeru halakat lehett latni benne.

Persze mar harmasban akartak hintazni, nezzetek meg, ahogy Erik oleli Veronikat.DSC01952