Szerencsere sikerult meggyoznom a tobbieket, hogy el kell mennunk a Burj Khalifaba. Az etterembe mar egy hetre elore nem volt asztal 4 fore 17 orara (ez azert jo, mert az elejen meg vilagos van, aztan hirtelen lemegy a nap es igy megnezhetjuk az ejszakai panoramat is). A bisztroba sikerult szerezni asztalt, ugyhogy csutortok este jott ertunk a taxi es irany a torony.DSC06235

Furdes

Szoval azert amikor ejszaka uszkaltam a finom meleg tengerben es kineztem a felhokarcolokra, azert az kiralyul nezett ki. Tiszta SimCity amugy.DSC06226

Dubai Mall es Burj Khalifa (kivulrol)

A Dubai Mallt azert valasztottam, mert kozvetlenul a Burj Khalifa mellett van.DSC06218

Tovább »

Belvaros es meg tobb felhokarcolo

Ujabb reggeli kep az erkelyrol, itt most jobban latszik az Atlantis is. Az a gond vele, hogy egesz sokaig tartana onnan bejonni a varosba. Vegulis nem tudom, hogy melyik lenne jobb, oda menni ki a gyerekekkel, mert a hotel egyben komplett vidampark is, vagy inkabb ki a varosba, hogy aztan kimenjunk az Atlantishoz, amikor szeretnenk.DSC06163

Tengerpart

Csak kora reggel es keso delutan jutottam ki a kurzusrol ugyhogy magasrol hajnali, lentrol foleg delutani kepek vannak :-). A vizen tul a Palm Jumeirah, rajta hazak es szallodak. Kulonosen erdekes kb. jobbrol egyharmadnal a tavoli nagy rozsaszines epulet. Az az Atlantis Dubai. Nem semmi hely, igazi bunos nyaralo-komplexum. Feluton az egy kifutopalya a colopokon, hogy ne kelljen messzire menni ejtoernyozni.DSC06150

Tovább »

A ceg elkuldott egy tanfolyamra, ami (nem veletlenul) Dubajban volt, igy uj sajat rekordot allitottam fel a kelet fele utazasban.

Utolso nap

Az utolso nap kijottunk meg egy ebedre Marsaxlokkba, aztan irany a repuloter, hogy Zurichen at kb. 6 ora alatt visszaerjunk Osloba.DSC06115

Nagyon hatekonyak voltunk, ugyhogy hetfon, miutan megtartottam az eloadasomat, taxiba ultunk es megneztuk Valettat. Osszesen harom orank volt, utana session chair voltam es vissza kellett erni a konferenciara. Az epuletek az ovarosban rendben vannak. Regiek, itt nem bombaztak, szoval megvannak egyben, a jo eghajlat miatt pedig nem igazan rohad semmi. DSC06067

Hagar Qim, Blue grotto es Marsaxlokk

Tobb egesz napunk nem volt, ugyhogy rovidebb turak kovetkeztek. Itt mar vegig a foszigeten maradtunk, eloszor Hahar Qim-be mentunk: ez egy ujabb monolittemplom, ket kulonallo helyszinnel.

Ejszaka erkeztunk meg Maltara, az elso nap az egyetlen teljesen szabad napunk volt, ugyhogy akkor mentunk Gozora, a ket lakott maltai sziget kozul a kisebbikre. Az osszes kepen lathato egy szisztematikus eletlenseg-folt a jobb oldalon. Na, az ott a gyerekek zsiros ujjlenyomata, amit csak a nap vegen fedeztem fel.